lørdag den 30. juli 2011

131kr. fattigere, og snuden mod Svendborg!

Så sidder jeg i toget, og ser frem til 3 timer i et tog! - Dette her er et planlagt indlæg, så jeg aaaaner ikke hvordan jeg har det lige nu! Jeg er sikkert skidenervøs! Men jeg glæder mig sikkert også af helved til! 8D
Allerede nu er jeg ved at gå i spåner over at jeg skal til Svendborg igen! Det er 91347098 måneder siden jeg har været der! (Okay, det var i februar, but who's counting!?) Jeg glæder mig sådan! Det er virkelig en rar by, og så bare det at jeg skal udforske den sammen med Sarah, gør det bare endnu bedre!
Vi har allerede planlagt at vi bare skal tøse-hygge, for groft! Med fodbad og snakken og make-up der skal af og på 436728 gange! Det bliver fedt! Vi skal sikkert også være sådan nogle 'seje typer' der skal drikke en af dagene, men det bliver sgu bare mig og hende hjemme hos hende. x3
vi har også aftalt (eller jeg har ..) at jeg skal være hendes wingman! 8D - Altså jeg skal finde en fyr til hende .. Hæhæhæhæh, dét skal nok blive sjovt! x3
Anyway, jeg vil ligge mig til at sove nu, klokken er 03:33 og jeg skal op klokken 10:00. x3

See ya' Freaks!

Kryds fingre for at toget ikke ekploderer!

Ingen kommentarer: