søndag den 11. september 2011

9/11.

Dette her indlæg skal være et minde til ære for alle dem der døde d. 11 september 2001. Hele dagen er der memorial, på forskellige tv stationer. Jeg prøvede at søge på det, på youtube, og fandt frem til en video, hvor man så hvordan folk sprang ud fra tårnene .. Uden pis, jeg tudede som en lille baby. Det kan jeg simplthen ikke tåle. Prøv at tænke .. hvor meget mod det måtte have taget, for at få sig selv til at hoppe ud fra tårnet. Jeg har læst at de faldt med ca. 150 km/t og deres fald varede højest 10 sekunder. Det er sindssygt.
Jeg ved ikke med jer, men jeg kan stadig huske hvor jeg var og hvordan jeg fik at vide at tvillingetårnene var blevet ramt af terror. Jeg var mellem 5 og 6 år gammel, og jeg kom i skole, hvor vi så snakkede om det.

Folk er sindssyge...




Jeg elsker denne her sang .. den er så fantastisk. Og på en måde får den mig i det humør som jeg er i, når jeg tænker på 9/11. Suk.

Ingen kommentarer: