torsdag den 8. september 2011

Confused ..

I dag havde vi besøg af vores UU-vejleder, Frank. Han fortalte os en masse om uddannelse og jeg skal give dig. Egentlig var det nok meningen at hans tale, skulle hjælpe os lidt på vej med vores fremtidsplaner, men egentlig har det bare gjort mig mere forvirret end jeg var i forvejen. Jeg vidste jo godt at det kom til at blive hårdt på Gymnasiet, men stadig, han får det til at lyde som en kamp, og er jeg overhovedet parat til det? Både psykisk, men også i forhold til hvad jeg kan? mh.
Men hey, jeg må jo bare tage det som det kommer, right? Give den en ordenligt skalle og bare gøre hvad jeg kan for at følge med, andet er der jo egentligt ikke at stille op, for jeg har bestemt mig, jeg skal på Munkensdam, det er simpelthen en af de mest awesome'e gymnasier jeg længe har set. Anyway, det skal nok blive godt!
Nu skal jeg jo på brobygning i uge 39 - på Munkensdam! Det var jeg også i 8., men denne her gang bliver jo anderledes, denne her gang skal vi følge en hel 1.g. klasse, i en uge. Det bliver så fucking awesome.

Kan det ikke bare snart blive uge 39!


1 kommentar:

mariastrunge sagde ...

Niiice, vi skal i uge 38 og jeg har også valgt at tage på Munkens ;)