onsdag den 14. september 2011

Jeg er så Trip-Trap-TRÆT.

Jeg er så træt i dag .. Jeg er gennembanket. -w- Det dårlige vejr, der svinger imellem at det styrter ned i ti minutter og så lige pludselig skinner solen, forvirrer mig. Det gør mig også bare endnu mere træt. -w- Min mave siger jeg er sulten, men jeg har ikke lyst til mad. Min far har været knotten hele dagen, så det har bare hjulpet supermeget på mit humør, og ikke mindst min træt-hed. I dag føler jeg for .. ingenting. Heldigvis har vi INGEN lektier for, lige pt. fordi der er mange fra vores klasse (og a-klassen) der er i praktik. Godt nok er der ret tomt, og til tider stille ... lol, stille .. argh .. det tager jeg tilbage. Det jeg ville sige var: Godt nok er der ret tomt, men at slippe for lektier er altså lige noget jeg godt kunne vænne mig til. :j

Ingen kommentarer: