lørdag den 27. august 2011

Copenhagen ...



Jeg savner København. Jeg savner de høje huse, der var i alverdens farver og former. Jeg savner dét at der var mennesker overalt. Jeg savner alle springvandene, hvor der sad en masse folk omkring. Og åh gud, hvor jeg savner Christiania. Jeg savner den frihed der bare hang i luften, (lol, måske var det bare hash? -who knows!) Jeg savner det at folk bare så ud som de havde lyst til, og ingen kiggede underligt på dem! For sådan var det bare! Hele det der 'kom som du er - bare du opfører dig ordenligt!' synes jeg er så awesome .. virkelig.















Christiania .. du har mit fucking hjerte.

Jeg ved godt, at de fleste af jer har set de her billeder før, men jeg bliver bare aldrig træt af at kigge på dem. Jeg savner det sted, virkelig.. 



I KAN IKKE SLÅ OS IHJEL! 

Ingen kommentarer: