torsdag den 11. august 2011

Let me tell you something.

Kald mig en fucking hipster hvis det gør dig sej, ligepludselig. Men problemet er bare at jeg fucking ligeglad med dig og dine latterlige meninger, så hvorfor fuck holder du dem ikke bare for dig selv? Der er jo ingen der går op i dem alligevel? Seriously .. Det er meget muligt at du synes jeg er en hipster, og ja, jeg stræber efter at komme ud fra normen, og ja, det er også meget muligt at der er mange der har den samme stil som mig, men som jeg også sagde til dig, så kan jeg ikke rigtig se hvordan nogen kan have den samme stil som mig? - da jeg stadigvæk ikke har nogen 'stil'. Jeg går bare i det jeg har lyst til, og som jeg selv synes om.
Så hvad med at du bare pakker dine latterlige meningen sammen og finder en anden at hate på, som rent faktisk går op i hvad du synes, - 'cause I sure as hell don't!

Venligst den som er træt af at hun ikke fucking kan trække vejret i fem minutter uden en eller anden skal komme med en løftet pegefinger ud og udpege det hun gør forkert .. jeeeesus christ...

Ingen kommentarer: