torsdag den 4. august 2011

Sidecut .. hot or not?

Jeg har overvejet i et stykke tid om jeg ikke skulle gøre noget DRASTISK ved mit hår .. Altså jeg har overvejet at blive korthåret .. eller få sidecut .. eller noget i den stil. Jeg ved ikke hvorfor .. men er bare så træt af at være 'middelmådig' og 'normal'. Men på den anden side er sidecut også ved at blive mere og mere normalt. But yeah .. I don't know. Jeg synes bare det ville være så awesome.
Jeg følger en der hedder Christina's blog, - som btw, er fucking awesome. Hun har både stretch, en medusa og sidecut. Jeg ved hvad de fleste af jer tænker .. 'ej, omg, prøv dog lige at styre dig!' .. men jeg kan ikke gøre for det, ok? :] Jeg har et eller andet sygt behov for at være anderledes og skille mig ud. Jeg gider ikke blive sat i en kasse sammen med alle de andre der prøver at være som hinanden.
Jeg kunne godt finde på at få kort, lyst hår med sidecut, faktisk .. - ligesom Christina, godt nok. Men jeg tror, at hvis det var dét jeg skulle have, skulle det være helt lyst, nærmest hvidt, og ikke den samme blond som Christina's. Altså hele den der idé med det korte hår, kommer sig nok af at jeg hele tiden sætter mit hår op, anyway .. så hvorfor ikke bare få gjort noget ved det? Altså, hår gror ud igen .. hvis jeg fortryder det, så går der et år, og så kan jeg bare lige få studset det lidt og så ser det 'normalt' ud igen. :3
Pictures:

Christina.

En af mine venner, Emma.

Ingen kommentarer: