torsdag den 4. august 2011

Friends, friends, friends ..

Så er jeg kommet hjem fra Sarah, det var virkelig den fucking fedeste tur i ever .. Og nu .. er jeg bare smadret.
Ikke på den der 'jeg er træt'-agtige måde (eller jo, også det.) Jeg er bare så smadret generelt ..

Jeg savner Sarah .. Jeg savner at vi tog ned til Christiansminde og badede to dage i træk .. jeg savner at vi fik over 20 myggestik hver den sidste aften vi badede .. Jeg savner at kaste vandmænd efter hende, og hører hende skrige og råbe op om at hun ville slå mig ihjel .. jeg savner at snakke om August, med hende .. jeg savner at sidde udenfor og nyde en kold, bare fordi vi kan .. jeg savner vores ustoppelige grineanfald .. jeg savner at snakke med folk ingen af os kendte nede på stranden .. jeg savner at gå ned af gågaden og holde i hånden med hende .. jeg savner hvordan vi jokede om at jeg skulle med til hendes familiefødselsdag, for hendes lille kusine, som hendes lesbian-lover .. jeg savner at gå ture i skoven med hende ..
Jeg savner generelt bare hende ..

Jeg savner Casper .. Jeg savner hans dårlige humor, og det fact at det lyder som en sæl når han griner .. jeg savner den måde han kan spille ked af det på, så man bare SKAL have ondt af ham .. jeg savner at han holdt mig i hånden under bordet, da vi spiste hjemme hos Sarah, fordi han var bange for hendes forældre .. jeg savner den måde han kalder mig 'skatter' på .. jeg savner den måde han stolte på mig, og bare fortalte mig alle sine hemmeligheder .. jeg savner at spille orn'lig syg G' sammen med ham .. jeg savner at høre med på hans musik .. jeg savner at når vi sang forkert, vard et i hvert fald sangeren der var galt på den, og os der havde ret! .. jeg savner at han lagde hovedet på min skulder, og sov fra Svendborg til Odense ..
Jeg savner generelt bare ham ..

Jeg savner Malte .. den måde han bare kom vadende ud af toget med en åben hættetrøje på, uden noget indenunder .. jeg savner hans grin .. jeg savner den underlige måde han snakker på .. jeg savner at stjæle hans hue og at han bliver så pisse sur hver gang .. jeg savner at han bare kom vadende med en vanpibe som om det bare var hans hverdag .. jeg savner at hans hue skulle trækkes helt ned foran øjnene nærmest, selvom det så pisse kikset ud .. jeg er irriteret over at jeg ikke nåede at være sammen med ham, før han klippede sit (mega flotte) lange emo-hår! ..
Jeg savner generelt bare ham ..

Jeg savner Rinor .. jeg savner at han bare ligepludselig stoppede foran Sarah, Casper og mig, og ingen af os kunne se at det var ham .. jeg savner hans fjovede smil .. jeg savner hans lidt for lange emo-hår .. jeg savner at han bare ligepludselig ville have mig med udenfor klokken tre om natten, sammen med hans ven Michael .. jeg savner at det tog os en time at finde hinanden, fordi Rino troede han vidste hvor Sarah boede .. jeg savner den pisse irriterende måde han disser en på, men aldrig mener det .. jeg savner at det altid virker som om han er kronisk skæv ..
Jeg savner generelt bare ham ..

Jeg savner Svendborg, og alt hvad den forbandede by har givet mig .. Jeg håber snart jeg ser dem igen .. for jeg ville fandme ikke være dem foruden!

Don't forget your friends .. they're the ones who'll lift you up whenever, you're feeling down.

Ingen kommentarer: