lørdag den 6. august 2011

Omg, det redede lige min dag!

Ooooh mai gart! Jeg googlede lige stretch, og så fandt jeg en debat inde på en eller anden random side. Det var en der hed Nanna eller sådan noget, der havde fortrudt at hun havde fået lavet 10mm stretch i hvert øre, og så spurgte hun og der var noget at gøre ved det. Som vi alle sammen nok har hørt om, kan man få klippet det overskudende hud af, og få syet resten af øreflippen sammen... meeen, hvis jeg nu skulle fortryde det, - hvilket jeg altså ikke regner med. - var det nok ikke lige dén mulighed jeg havde valgt.
Men! Så læste jeg længere nede, at øreflippen faktisk selv trækker sig sammen! Hvis man har fået lavet op til 10mm - også kaldet 1 centimeter - så kan den godt trække sig sammen igen! Den bliver selvfølgelig ikke ligeså pæn som før, men den trækker sig sammen! Seriøst, Freaks, I aner ikke hvor meget det lettede! Nu skal I ikke misforstå mig, jeg har ikke fortrudt min stretch! Overhovedet, faktisk! Jeg elsker den. <3 Men det er bare rart at have en endelig udvej, hvis jeg nu gør.
- min søster håber stadig på at jeg kommer til at fortryde det. Hæh.

3 kommentarer:

Stine Holm Hansen sagde ...

Jeg har hørt, at det kun er til 6mm det vil 'trække sig sammen' igen.. men jeg ved det selvfølgelig ikke! (-:

Line sagde ...

Nej, det gør jeg sgu heller ikke, men jeg ved jo ikke engang hvad størrelse jeg har, så det må jeg nok hellere finde ud af næste gang jeg køber en ny. oo

Stine Holm Hansen sagde ...

ja, det var nok en god idé (-;