søndag den 28. august 2011

Kom an haters. We'll stand together.

I fredags da jeg tog toget hjem til min mor, skulle jeg jo så skifte i Fredericia. Så lige da jeg står i midtergangen, og venter på at folk kommer ud så jeg også kan komme ud, er der så en pige der kigger på mig og smiler, så siger hun "Hey, fed trøje!" Så kigger jeg sådan lidt ned på min MCR hoodie, og så smiler jeg bare. Så kigger jeg hurtigt på hende og ser at hun har en Green Day t-shirt på, og skynder mig at sige; "Tak! Og i lige måde!"
Lige dér, i det øjeblik, gik det op for mig, at selvom der nok er en million haters derude, så er vi stadig en hel flok underlige mennesker der står sammen, i vores helt egen lille hemmelige klub, i vores helt eget lille samfund, hvor vi bare er anderledes. Der hvor haters ikke rør' os, der hvor vi bare ikke giver en fuck.













Ingen kommentarer: