fredag den 5. august 2011

Tankestrøm.

Gør mig en tjeneste, før du sætter dig til at læse dette, så spil den nedenstående sang. - Bliver den færdig, før du er færdig med at læse, så start den igen og læs videre, fortsæt sådan, indtil du er færdig.


Lige nu sidder jeg bare og nyder de blide toner af Tim Christensens 'As I let you in'. Den er virkelig rar, og den får en til at slappe af .. man tænker ikke rigtigt på noget, man sidder bare .. lukker øjnene .. er til.  Lige i dét øjeblik, lige da, hvor du sidder med lukkede øjne og trækker vejret roligt .. er der intet der kan røre dig .. ingen der kan fange dig .. intet der kan fange din opmærksomhed, for den er der slet ikke, du fokuserer ikke på noget. Du er bare. Så skal jeg snart hjem igen .. hjem fra min mor, og jeg har ikke lyst, jeg vil blive her .. for altid. Jeg elsker at være her, det er som om tiden bare står stille her. Jeg kan gøre hvad jeg vil .. og hvad jeg vil .. er bare at slappe af. Trække vejret. Være til. På den anden side, glæder jeg mig også til at komme hjem til min far og min hund. Hæh. Jeg glæder mig til at se hvor stor hun er blevet. Min far siger han selv synes han kan se hun er vokset.
Jeg synes alting går så stærkt ligepludseligt. Nu skal jeg i 9. klasse .. jeg har ikke lyst, Freaks. Jeg har virkelig ikke lyst. Alt det pres .. Alle de eksamener .. alt det stress .. alle de mennesker .. Jeg kan simpelthen ikke tackle det hele på én gang. Jeg magter det simpelthen ikke. Selvom .. jeg savner faktisk mine venner. De der latterlige kommentare der bare skal komme i en tysk time. gåturene op til Arena Syd. At tegne en hel time, og bare overhovedet ikke fatte en bjælde af hvad der bliver sagt. Grineflippene midt i en time. Blive tysset på, af sure Mette. Hæh ..Jeg mener .. er det bare mig, eller er denne her sommerferie gået ALT for stærkt? Jeg mener, jeg skal allerede starte om under en uge? Denne her sommer ferie er bare fløjet afsted så hurtigt, at jeg slet ikke har kunne følge med. Jeg glæder mig til at komme hjem til Nicolai på mandag, det bliver godt at være sammen med ham og Tai, de er virkelig ikke normale. De er begge to bare .. underlige. x3 .. laver sjovt med alt, you know? Så det ser jeg virkelig frem til, bare lige at kunne have det lidt sjovt, før jeg skal begynde i skole igen ..
Jeg er træt af at blive kaldt emo .. jeg er virkelig bare .. kørt død i joken, you know? Hør her fokes, jeg er ikke emo. Got it? Meget muligt at jeg skiller mig ud i forhold til jer andre,hvis I ikke kan klare det, så fuck jer! Jeg gider ikke ligne alle andre .. jeg gider ikke gå i poptøj, fordi det er 'smart'. Jeg gider ikke gå i vintage-stilen, bare fordi alle andre gør det. Jeg er faktisk helt vild med vintage-stilen .. men ligepludselig, sagde det bare BOOM, og så gik alle i den. Så var den ikke speciel mere, you know? Så var den ikke cool og anderledes. - og det er som bekendt dét jeg gerne vil .. Jeg har - som sagt før - et eller andet sygt behov for at skille mig ud .. så snart jeg er ligesom alle andre får jeg simpelthen klaustroforbi! Jeg har brug for at kunne sige, 'det her, det er min ting! Det er noget jeg har gjort, som ingen andre har gjort!' Jeg har brug for ikke at blive kvalt i alle andres 'almindelighed'. Don't get me wrong, now! Jeg støtter alle andre i, at de må gå i lige hvad de vil! I må hellere end gerne lige hinanden, jeg siger bare at jeg, personligt, er ved at køre død i den .. Som i et indlæg jeg har skrevet før [this one] så er jeg bare lidt anderledes. På hvilken måde, aner jeg ikke selv, jeg ved ikke hvad jeg skal forestille at være .. Men jeg er ikke emo, ok?
Nu kan jeg ikke tænke mere .. jeg er træt .. lidt træt af det hele faktisk .. træt af ting der ovre .. ting der skal til at begynde .. ting der fortsætter som de plejer .. bare .. træt.

If I don't make it, tell my dog I loved her. 

Ingen kommentarer: