lørdag den 13. august 2011

Like a Skyscraper.

Jeg kan ikke forklare hvorfor .. men denne her sang forekommer mig bare fuldstændig fantastisk .. Virkelig. - jeg kan ligeså godt være ærlig og sige at det er 6 gang jeg hører den og jeg har tudet alle gangende .. hæh. Jamen jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det .. eller jo, det gør jeg, for denne her sang giver bare så meget mening for mig. På en eller anden måde tror jeg faktisk vi alle sammen kan relaterer os til den.
Normalt er Demi Lovato ikke liiiige min kop te .. eller vand .. eller kaffe, eller noget som helst slags drikkelse, men .. I don't know .. Jeg kan bare virkelig godt lide den her sang, den siger bare mig .. alt. I forhold til alt muligt andet popmusik der bare siger mig hat og nøgler, altså. oo


2 kommentarer:

Anne Marie Stahl sagde ...

Har lige hørt den fire gange bare fordi det er dig der linkede den, du skrev den søde besked og jeg altid har haft et girl-crush på Demi...
Jeg kommer til at savne dig.

Line sagde ...

Du aner ikke hvor meget jeg kommer til at savne dig Anne...