søndag den 14. august 2011

FUCKING VILD FEST HOS MARIE!!!!!

Lol .. der blev du nok snydt hva? - nej, Marie holdte ikke fest, hun holdte "bare" en mega hyggelig fødselsdag, med pizza, is, grining, grædning, gåning, spilning guitar og syngning. (Jeg ved godt det ikke er ord.) Det var så sygt fucking, hyggeligt. Bare at være sammen med dem alle sammen igen, Cecilie, Signe, Jeanette og specielt Anne, nu hvor hun skal på efter skole. (I morgen faktisk!.) Den sidste lille time, fandt Marie guitaren frem, (godt nok efter vi havde plaget i laaaang tid.) og så lev der ellers sunget fællessang! - godt nok gav Marie endda en solo optræden tilsidst! Som fik de fleste af os til at knibe en lille tåre. - Selvfølgelig ikke mig da jeg er fucking hardcore .. tsk ... tssssk ... Okay specielt mig .. TILFREDS!?
Jeg fik da lige filmet da hende Marie satte sig til at spille og vi alle sammen sang med, så det har jeg brugt dagen på at uploade til youtube, så I kan se/høre det! Jeg undskylder på forhånd at mit sangtalent er ... ikkeeksiserende... x3 God fornøjelse!







Det er mig folk griner af til sidst, fordi jeg tuder som en lille baby.

Ingen kommentarer: