søndag den 21. august 2011

Just a quick opsummering. Lol .. x3

Lige pt. ligger jeg hjemme hos min søster på hendes sofa, og ser en film der hedder 'Love on the side'. Min søster sagde den var herre god, men jeg synes den er ret underlig. Hendes tre katte flyver bare rundt om ørerne på mig, og jeg er ret sikker på at de prøver at slå mig ihjel. Jeg har ikke fået noget at spise endnu, så jeg tror jeg bouncer ud og laver nogle nudler lige om lidt, og venter på at das Tim (A.K.A das papfar.) kommer og henter mig. Damn, er lige kommet i tanke om at det kunne være en idé at kigge på lektier, men på den anden side, magter jeg det bare heller ikke...
I går, fik mig og min søster efter en lang kamp, skiftet min ørering og sat en rigtig ring i, istedet for den den der lille 'fine' perle. lol.
Anyway! Jeg opdaterer nok senere i dag, men jeg lover ikke noget. Kan godt mærke at det her bare er en .. 'jeg gider ikke lave noget som helst, ud over at ligge på sofaen og se tv og spise nudler' -dag.

Ingen kommentarer: