fredag den 19. august 2011

- jeg lever stadig.

Undskyld at bloggen har stået stille så længe. Men jeg har bare haft travlt med at være sammen med mine veninder og lektier, og jeg ved snart ikke hvad! I tirsdags sov jeg hjemme hos Josephine og i går sov hun hjemme hos mig, så det har været lidt presset. I aften skal jeg med hende til Crazy Hours i Vamdrup (Wuhuu viiiildt! I know ..) Jeg har taget mit kamera med, - mest pga. vi skal bruge det til biologi, men også så jeg kan få taget 700 billeder i aften. - Anyway! I morgen (lørdag.) skal jeg op klokken kvart over syv og til 70 års fødselsdag, - jeg lever et vildt liv! Så det bliver nok først lørdag aften eller søndag jeg blogger igen. D:
- jeg bliver ved med at skrive det Marie siger, det er PÆNT trælst! MARIE, HOLD KÆFT. - vi har dansk, lol.

Ingen kommentarer: