søndag den 14. august 2011

Hej, mit navn er Line, jeg er fem år gammel.

I dag bad min far mig kræftedeme om at tage mine stretch ud .. HVAD SKER DER!? Altså, vi kørte i bil til Taulov for at hente min bror og hans kæreste, efter de havde været til Skanderborg festevallen, og jeg havde sat mit hår op - smart som jeg er - og så så han så at jeg havde fået en i der var større end den jeg havde før. + han så den jeg havde fået lavet i den øverste del af øret. Og så spurgte han mig sådan, "HAR DU KØBT EN DER ER STØRRE!" Og så sagde jeg "mhmmm...." og så begyndte han med, at jeg fandme godt kunne spørge om sådan noget, og så sagde jeg "Jeg troede ikke det var nødvendigt at spørge dig om hvilke øreringe jeg måtte have have i..." Og så sagde han sådan, "Nej, men det der har fandme intet med øreringe at gøre!" Og så sagde jeg "Jeg synes det er latterligt at jeg er femten og ikke selv må bestemme hvad jeg må gå i." "Det må du da også gerne! Du må bare ikke slev bestemme hvordan du smadrer dine ører!" Og så var jeg bare like ... Lol .. tror du det der stopper mig? Og så sagde jeg, "Det er sjovt når ALLE andre jeg kender, ikke spørger om lov, fra deres forældre til hvordan de må se ud." Og så var han bare .. like .. "JEG VIL SKIDE PÅ HVAD ALLE DE ANDRE MÅ, HER ER DET MIG DER BESTEMMER!"
Og så var der stille i noget tid, og så sagde han "Men hvis du skal brokke dig sådan, så kan du bare helt lade være med at have dem i!" Så sagde jeg bare "Fint." Og så tog jeg dem ud.
 Så da vi havde hentet dem og kørt dem hjem, sagde han sådan "Line, det er jo heller ikke fordi du ikke må have dem i, jeg vil bare gerne have du spørger mig før du begynder med alt muligt."
 Og så sagde jeg ikke noget, jeg tog dem bare i igen.
Jeg er så TRÆT af at han skal behandle mig som om jeg er 12.. Seriøst, da jeg var 12 fik jeg den der "Du er kun 12 du er ikke 14!" Og da jeg var tretten fik jeg "Du er kun 13 du er ikke 15!" Og da jeg var fjorten fik jeg den der "Du er kun 14 du er ikke 16!" Og i dag jeg fik jeg "Du er altså kun 15, du er ikke 17, eller 19!"
 Hvor længe tror I han kan blive ved?

Ingen kommentarer: